top of page

Τον Οκτώβριο του 2016 η Εύα Γεράκη παρουσίασε την ατομική της δουλειά στον συνεδριακό χώρο της Ευρωπαϊκής Ένωσης, Art Atrium – Covent Garden στις Βρυξέλλες, μετά από πρόσκληση του επιμελητή κ. Thierry Bourgeois.

In October 2016, Eva Geraki had the honor of presenting her solo work at the European Union's conference space, Art Atrium – Covent Garden in Brussels, following an invitation from curator Mr. Thierry Bourgeois.

Η σειρά "Daydreaming" αποτελείται από εικόνες που γοητεύουν την καλλιτέχνη. Είναι σαν ένα στιγμιαίο όνειρο "μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας". Σε αυτά τα "όνειρα," κυριαρχεί ένας οπτικός αποπροσανατολισμός, με στοιχεία που δεν θα μπορούσαν να υπάρχουν στην πραγματικότητα (όπως σε ένα όνειρο), όπως διαφάνειες, πόρτες που δεν θα έπρεπε να υπάρχουν και αβεβαιότητα για το τέλος της ιστορίας.

 

Το θέμα του πίνακα "Thoughts" είναι αφηρημένο. Το σχήμα, τα κομμάτια της μορφής και το χρώμα αποτελούν ένα βήμα προς την εξέλιξη της τεχνικής της. Απομακρυνόμενη από το κάρβουνο, επιχειρεί μια βαθύτερη αναζήτηση οπτικής αποπλάνησης.

Ο πίνακας "Swimming" εκφράζει το επόμενο στάδιο της εικαστικής της έκφρασης. Χρησιμοποιεί νέες χρωματικές μορφές, επηρεασμένες από τα φίλτρα του Instagram. Η μεγάλη θάλασσα λάμπει στην επιφάνειά της, αντικατοπτρίζοντας την ατμόσφαιρα μιας ζεστής ελληνικής βραδιάς.

Το έργο "Lake" παρουσιάζει ένα λιτό σκηνικό, με το κρύο τοπίο της Πελοποννήσου να δέχεται τυχαία μια πινελιά, σαν μπλε "όνειρο" που απλώνεται στην επιφάνειά του.

 

Το "The Girl Inside" είναι εμπνευσμένο από μια φωτογραφία που βρήκε σε μια εφημερίδα. Μέσα από αυτήν, δραπέτευσε σε μια άλλη εικόνα αφήγησης. Ο κύκλος στο παρασκήνιο αναφέρεται στους ιερούς κύκλους των βυζαντινών εικόνων και συμβολίζει την ισορροπία ανάμεσα στην παιδική ηλικία και την ωριμότητα.

 

Το "Chronos" αποτελεί σημαντικό μεταίχμιο. Η γυναικεία φιγούρα κοιτάζει τη μεγάλη θάλασσα, και η ζωγραφική της εικαστικού εξερευνά την αντίθεση μεταξύ στατικών στιγμών και του αδιάφορου χρόνου που τα αλλάζει όλα. Αυτή η απεικόνιση αντιπροσωπεύει τη συμβολική δράση των χρωμάτων της στον πίνακα.

Οι πίνακες "Tempi" και "Secret Garden" κρύβουν τη σκιά μιας ανθρώπινης φιγούρας ανάμεσα στις χρωματικές και φυτικές μορφές. Η φύση, εδώ από την κεντρική Ελλάδα και την Αθήνα, είναι ένα από τα αγαπημένα περιβάλλοντα της Εύας Γεράκη για καλλιτεχνική εξερεύνηση. Τα στοιχεία είναι τοποθετημένα μακριά από τα κύρια σχήματα, κάνοντάς το θέμα πιο περίπλοκο, κάτι που όμως αντανακλά την ουσία της ονειροπόλησης.

 

Το "The Big Blue Forest – Pavliani" είναι εμπνευσμένο από μια οικογενειακή βόλτα σε ένα από τα πιο όμορφα δάση της Ελλάδας. Οι χρωματικές μορφές των ρούχων του αγοριού συνδέονται με τις γειτονικές μορφές του δάσους, και το αίσθημα της παιδικής ηλικίας αποτυπώνεται σε ένα μονοπάτι γεμάτο από την ονειρική γοητεία ενός νέου είδους ονείρου.

Στο έργο "Plastic", ένα όμορφο κορίτσι βρίσκεται πίσω από μια διαφάνεια που αλλοιώνει ένα μέρος της, αλλά ευτυχώς, τα μάτια της βλέπουν καθαρά.

 

Ο πίνακας "Grouch" αναφέρεται στη διαδικασία της ωρίμανσης και στον "γκρινιάρη" παιδικό εαυτό μας. Παρά το ότι το παιχνίδι της καθημερινότητας μοιάζει οικείο και απλό, το παιδί μέσα μας και οι τυχαίες καταστάσεις συχνά σαμποτάρουν τον τελικό μας στόχο: να μεγαλώσουμε!

"Daydreaming" Series

The Daydreaming series consists of images that captivate the artist. It is like a fleeting dream. These "dreams" feature a sense of visual disorientation, with elements that could not exist in reality (as in a dream), such as transparencies, misplaced doors, and uncertainty about how the story ends.

The painting Thoughts is abstract in theme. The shape, fragmented forms, and colors represent a step toward the evolution of her technique. Moving away from charcoal, she explores a deeper sense of visual seduction.

The painting Swimming expresses the next stage of her artistic expression. She incorporates new color forms, influenced by Instagram filters. The vast sea shimmers on the surface, reflecting the atmosphere of a warm Greek evening.

The work Lake presents a minimalist scene where the cold landscape of the Peloponnese receives a random touch—like a blue "dream" unfolding on its surface.

Individual Works

The Girl Inside is inspired by a photograph the artist found in a newspaper. Through it, she escaped into another narrative image. The circle in the background references the sacred circles of Byzantine icons, symbolizing the balance between childhood and maturity.

Chronos marks a significant transition. A female figure gazes at the vast sea, and the artist’s painting explores the contrast between static moments and the indifferent passage of time that changes everything. This depiction represents the symbolic action of colors on the canvas.

The paintings Tempi and Secret Garden conceal the shadow of a human figure among color and plant-like forms. Nature, depicted here from Central Greece and Athens, is one of Eva Geraki’s favorite artistic explorations. Elements are placed at a distance from the main shapes, making the composition more complex—yet this reflects the essence of daydreaming.

The Big Blue Forest—Pavliani is inspired by a family walk in one of Greece’s most beautiful forests. The color forms of the boy’s clothing blend with the surrounding shapes of the forest, and the essence of childhood is captured in a path filled with the dreamlike charm of a new kind of dream.

In Plastic, a beautiful girl stands behind a transparent layer that distorts part of her, but fortunately, her eyes remain clear.

The painting Grouch refers to the process of growing up and to our "grumpy" inner child. Even though the game of daily life seems familiar and simple, the child within us and the randomness of circumstances often sabotage our ultimate goal: to grow up!

  • Instagram
  • facebook-square
bottom of page